fbpx
חיפוש

יציאות שלא במקום עם "הפוסי של לוסי" לייב באולפן

"הפוסי של לוסי" מתאחדים להופעה ביום חמישי 30 באוגוסט בבארבי

שעה שניה: להקת הPאנק המחאתית "הפוסי של לוסי" תקיים הופעת איחוד בחמישי הקרוב 30.8 בבארבי, לציון עשור לאלבום היחיד שהוציאו "צב 8" (האזנה/הורדה) ולמותו של הסולן עומרי גולדין בפיגוע לאומני באוטובוס. לצערי השירים שלהם לא פחות רלוונטים למציאות כאן גם עשור אחרי שנכתבו. כל השירים בשעה מבוצעים חי באולפן פרט לראשון "לא אצלנו בשכונה" שהוא סינגל חדש של הלהקה, חידוש לשירו של דן אלמגור מתוך המחזמר "אל תקרא לי שחור" (המבוסס על נאומיו של ד"ר מרטין לותר קינג). "הפוסי של לוסי" נחשבת לאחת מהלהקות הבולטות בסצנת הפאנק הישראלית. "צב 8", עסק במחאה ובגיוס למאבק חברתי. צפו לשלל יציאות שלא במקום באדיבות הPאנקס מיבנה.


 האזנה בחלון חדש 

  1. רק לא אצלנו בשכונה
  2. P.O.Y
  3. עוד פעם
  4. השעון
  5. הרוח פיאודלית
  6. בטלן
  7. הדור סינטטי

—————————————————————————————

שעה ראשונה: מורכבת אך ורק ממוסיקה ישראלית, שמנוגנת מדיסקים (!) שקיבלתי בדואר. כן, סוף סוף עושה משהו מועיל מערימות הפלסטיק שתוקפות אותי יום ביומו. מיינתי והפרדתי את הטוב מהבררה והרי לך שעה אקלקטית רק של שירים שאני אוהב. "בייבי אוריינטל" הוא פרויקט מעולה לילדים של אילן בן עמי מ"הברירה הטבעית", טעימה מ"צלילי השוק" האלבום הראשון שמאגד את האמנים שהופיעו בפסטיבל באלבסטה בשוק מחנה יהודה, מחרוזת של הפרויקט (האדיר) של רביבו. יצא לי לשבת לשיחה בירושלים עם נייג'ל האדמו"ר, הוא עדיין נותן בראש ונצ'י נצ' הוא הוכחה לכך. "הפשרות", שהוציאו השנה את אחד האלבומים המיוחדים של השנה וגם "עבודות עפר" לא ממש דומים לשום דבר. ירונה כספי עושה שירי משוררים בסטייל ואחריה טעימה מהאלבום החדש של אילן וירצברג ותמר קפסוטו שמה זין. הזוג יוחאי ומיכל הוציאו את "קש לזהב", אלבום פרשנויות מוסיקליות ופילוסופיות לאגדות ילדים מוכרות.


 האזנה בחלון חדש 

  1. לאבא שלי יש סולם – בייבי אוריינטל
  2. אדני בחול – ג'אלי אנסמבל
  3. תן לזמן ללכת – הפרויקט של רביבו
  4. פגישה על עיוור – נייג'ל האדמו"ר
  5. 'גודזילה -נצ'י נצ
  6. היפו בלוז – הפשרות
  7. חול שחור (לייב ברדיו הבינתחומי) – עבודות עפר
  8. העולם אבד מזמן – ועדת חריגים
  9. מחסן ישן של כלים – ירונה כספי
  10. מערבולת מותר ואסור – אילן וירצברג
  11. קונדומים – תמר קפסוטו
  12. ממשיך לנסוע – לונה אבו נאסר
  13. אזרח – אורי דרור
  14. The Chill Marks – Oblivion (הורדה/האזנה)
  15. חלומות נעורים – שלום גד
  16. בנד קמפ) הנסיכה והעדשה – יוחאי ומיכל)
אור בזויות משודרת בימי חמישי בשעה 22:00 ברדיו הבינתחומי 106.2fm
Uri Zer Aviv

עיתונאי, בלוגר, עורך ומגיש ברדיו הקצה

2 Comments
  1. בוחבוט

    אוקטובר 12, 2012 09:15

    לא מצליח להבין את הבאז או את החידוש הגדול שמייחסים לפרויקט של רביבו. אני חוזר לזה שוב ושוב, ומלבד מאקט הריבייבל היפה והמכבד, אני לא מוצא עניין רב במוסיקה שלהם. כמו 'היונים' בשעתו, שעשו עיבודים יפים לקלאסיקות עבריות שנזנחו, גם כאן אני מתרעם מתשומת הלב המוגזמת שהדבר הזה מקבל. קריוקי.

  2. אורי זר אביב

    פברואר 26, 2013 15:43

    קריוקי זה כיף

אולי תגיד את זה כבר?