fbpx
חיפוש

רחמים על שמשון הגיבור

יש לך קולה?

רחמים נמצא בכל מקום. הוא משוטט לאורכם של רחובות העיר כפר סבא כל יום כל היום. הוא קירח. הוא אוהב נובלס. הוא תמיד בא אלייך באמצע הרחוב ומבקש סיגרייה או קולה או מברך אותך ב- "לילה טוב" גם כשהשמש במרכז השמיים. הוא שואל שוב ושוב את אותה השאלה:

"אתה סולח לי?"

הוא לא ייפגע בזבוב, למרות שהוא יכול להבהיל אותך כהוגן אם הוא פונה אלייך בפעם הראשונה כשאתה בן 8.. שואל אותך אם אתה מוכן לסלוח לו..

כל החבר'ה בכפר סבא אוהבים את רחמים. כמעט מעריצים אותו. יש על שמו קבוצה בפייסבוק עם 1000 חברים. אבל כולם גם צוחקים על רחמים בכפר סבא. כי הוא נחמד ומצחיק ויש לו לפעמים כובע טמבל. כולם מכירים את השמועה על כך שהוא בכלל לא משוגע אלא פגוע מלחמה. רחמים הוא איש מסכן.

גם את שמשון הגיבור כולם אוהבים (כמעט מאה שבעים אלף צפיות נכון להיום)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5udku8gdaXQ[/youtube]

בכיתי חמוצים מרוב צחוק שראיתי את זה פעם ראשונה. וגם בפעם השנייה נקרעתי. אבל בפעם השלישית פתאום רחמים עלה בראשי. ואז הפסקתי לצחוק, כי שמשון גם הוא איש מסכן. תשמעו איך הוא מדבר, כמה כעס יש בו. כמה אכזבה.

כל המדינה נקרעת עליו מצחוק ביו-טיוב. הוא כל כך פופולרי שכשמחפשים "שמשון הגיבור" בגוגל מקבלים את השיכור השכונתי הזה בראש עמוד התוצאות. אני בטוח שהחבר'ה בשכונה שלו באמת אוהבים אותו ולא רוצים לפגוע בו. אבל לצלם אותו בוידאו זה לא אותו הדבר כמו לצלם בוידאו מסכן שחוטף בטעות כדור בייסבול לביצים ממאתיים מטר. זה פשוט לא אותו הדבר. אבל זה כל כך מצחיק.

שמשון הגיבור הטראגי (נא להרגיש אשמה כשאתם צוחקים. תודה.)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HZVjnr2GdcU&feature=related[/youtube]

Uri Zer Aviv

עיתונאי, בלוגר, עורך ומגיש ברדיו הקצה

3 Comments
  1. איתי פ.

    אוקטובר 6, 2009 19:13

    "והיטלר לא פשט ת'יד"
    מלך!!!

  2. יוד

    אוקטובר 7, 2009 19:43

    את בני ה-8 הוא אולי מפחיד. ואת בני ה- 10 הוא אפילו מצחיק אבל מי שצילמו את הקליפים האלה כבר מזמן עברו גם את גיל ההתבגרות..
    צפיתי בקליפים ושניהם העלו בי דמעות…….לא של צחוק, אלא של צער. וגם דמעות של כעס על מי שעבר את גיל 10 מזמן, ובכל זאת צילם את הקליפים והעלה אותם ליוטיוב ולא מתוך טוב לב….

    הייתי שמחה לראות פוסט המשך שמראה שמישהו הרים את הכפפה בהפוך על הפוך וניסה לעשות ולו מעשה קטן אחד כדי לסייע לאיש האומלל הזה.

    נראה לי שהפעם מישהו צריך לבקש ממנו סליחה ולא להיפך.

  3. איתי פ.

    אוקטובר 10, 2009 00:09

    למה את יוצאת מנוקדת הנחה שהוא אומלל. אני וגם את לא מכירים אותו ויכול להיות שהוא שמח בחייו ובחלקו.
    רואים בבירור שהוא שיכור ושטוב לו בחיים. האנשים שאיתו מעריכים אותו ורוצים לתת לו במה לשגיונותיו.
    מי יתן שירבו אנשים כמוהו שלא מפחדים להגיד את מה שעולה להם בראש.

אולי תגיד את זה כבר?