fbpx
חיפוש

עוד הנחתה מבורכת מבית מונוקרייב

זה לא מפסיק כל החדשות הטובות האלו, מונוקרייב מביאים לארץ את הרכב האינדי פולק, אוקרביל ריוור, להופעה אחת ב-15 לספטמבר. איזה כיף! מונוקרייב, אם אתם עדיין לא יודעים, הם החבר'ה שהביאו לכאן את חוזה גונזלס (שהיה ענק), את הנוטוויסט ואת הוברפוניק. הם גם האנשים שעומדים מאחוריי סדרת המופעים "סיפורים באוזן" – אמנים ישראלים במופעים אינטימיים בהם האמן מספר לקהל קצת מעבר לשירים. זה יכול היה אולי להישמע לא לעניין, כל הפסטיבל מספרי סיפורים הזה, אבל המחשבה הזו מתבטלת לה כששומעים את גלעד כהנא זורם על עצמו באוזן בר ללא רסן.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iQB2GvXpFYk[/youtube]

זה פשוט לא יכל לקרות אחרת. המוזיקה הטובה, שכבר מגיעה לישראל ותמשיך להגיע אל במותינו, תגיע מלמטה למעלה. מהקהל אל המארגנים ולא להיפך. האינטרנט מאז שעבר את גלגול הנשמות הראשון שלו הפך את מאזן הכוחות על פיו. עכשיו יש לנו את היכולת להגיב. בו יא מניאק – אתר בו אתה הוא זה שמצביע עבור אילו להקות הכי היית רוצה לראות כאן בהופעה וכמה אתה מוכן לשלם על זה. לזה אני קורה מלמטה למעלה. כבר שנתיים שאפשר לשמוע אותנו צועקים: "חאלאס עם להקות ה- tribute לפינק פלויד. אפילו שהם ענקים באוסטרליה, חלאס עם כל הבררה! אנחנו רוצים את המוזיקה שלנו מהאייפוד על הבמות עכשיו! ישנם יותר מדי אמנים אשר התרגלנו לחשוב עליהם כשייכים לסוג כזה של יוצרים שלא נראה בחיים בלי כרטיס טיסה לאיזו עיר כמו לונדון או ניו יורק. אז אם תשימו לב, רוב הפקות המופעים תוצרת חוץ שקרו כאן לאחרונה היו פרי מאמצם של חובבי מוזיקה ישראלים, כמוני כמוך, לא שום שוקי וייסים, לא מליינים ולא בטיח. כמוני כמוך, רק עם קצת יותר יוזמה להגשמת החלומות שלך.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RAWV28FFIHI[/youtube]

  • עוד מבית מונוקרייב >> Mudhoney בישראל – זה קורה ביום שני, 26 לאוקטובר 2009, דלתות: 21:30, בארבי, קיבוץ גלויות 52, תל אביב.

Uri Zer Aviv

עיתונאי, בלוגר, עורך ומגיש ברדיו הקצה

1 Comment
  1. רנן

    יולי 30, 2009 23:36

    תודה על כל המילים החמות בנאדם!
    שמח לשמוע שאתה אוהב את אוקרביל ומקווה לראות אותך מזיע אחרי טירוף חושים מוחלט בערב ההופעה

אולי תגיד את זה כבר?