הייתי הראשון לצעוק "אני" כשדניאל סלבוסקי פרסם שהוא מוכר מכשיר סודה סטרים ישן במחיר מגוחך וכך מצאתי עצמי בדירתו שבדרום תל אביב באיזה יום אחד עם הכסף ביד. אמנם השמעתי את המוזיקה שלו המון בתכנית שלי ("חמש דקות" הוא איפי מדהים), אבל מעולם לא פגשתי אותו קודם. נדמה לי שנחשפתי למוזיקה היוצאת דופן שהוא יוצר כבר לפני יותר מעשור דרך הלייבל הירושלמי No Coast. בכל אופן, הכרתי את החתולה היפה שלו ושוחחתי איתו לראשונה בחיי לפני כשנה כשבאתי לקנות סודה סטרים יד שניה.

דניאל הושיב אותי באולפן הביתי שלו, ובו אינספור מכשירים ישנים שחלקם אני אפילו לא יודע מה עושים, והציע להשמיע לי משהו שהוא עובד עליו: אלבום משותף לו ולאבא שלו, האמן פסח סלבוסקי ז"ל שמת כשנתיים קודם לכן. אבא של דניאל שהיה צייר ומורה לאמנות, היה גם חולה מוזיקה ואספן של תקליטים וכלי נגינה, ואחרי מותו דניאל הצליח לשים ידיו על מקבץ ערוצי שירה שפסח סלבוסקי הקליט באיזה אולפן בהולנד ובהם הוא שר כמה מהשירים האהובים עליו (ועלי!) למשל שירים של ג'וני קאש, קאנטרי ג'ו מקדונלד, סם קוק, ג'וני אוטיס ואפילו פרינס.

ברור שאמרתי שאשמח לשמוע ומי שמכיר אותי יודע, אני לא אחד שמסוגל כל כך להסתיר את מה שהוא מרגיש. בטח שלא בזמן אמת, אז פשוט נגמרתי לו שם על הספה למשמע גרסה כמעט גמורה לשיר Bring It On Home to Me (סם קוק) בביצוע דניאל ופסח סלבוסקי – הבן על האלקטרוניקה האנלוגית העוטפת והאב על המיקרופון שר את הנשמה שלו החוצה בצורה בלתי מקצועית בעליל, אפילו מזייף קצת, אבל פשוט מביא את זה ישר לתוך הלב ואי אפשר שלא להתרגש למוות.

אמרתי לדניאל שייתן את ההקלטה מיד, שאני רוצה לשדר את זה. אבל חלפה עוד שנה עד שזה היה מוכן וכעת האלבום Father's Journey יוצא על תקליט וסוף סוף אוכל להשמיע את השיר המדובר שכל כך ריגש אותי אז, כשישבתי אצלו באולפן, מסריח אחרי משחק כדורסל מנסה לא לייבב לו שם מרוב יופי. שמעו אותו איתי.

  1. Yaeji – 1 Thing to Smash (feat. Loraine James)
  2. Daniel Slabosky – Bring It Home To Me
  3. Tirzah – Ribs
  4. Jockstrap – Acid
  5. Avalon Emerson – Karaoke Song
  6. Yves Tumor – Parody
  7. Mega Bog – The Clown
  8. Fever Ray – What They Call Us
  9. Steve Mason – No More (feat. Javed Bashir)
  10. Fujiya and Miyagi – Serotonin Rushes (live)
  11. A Certain Ratio – Samo
  12. !!! (Chk Chk Chk) – Man On The Moon
  13. Astrid, Benji, Rina, Megaphonim – People feat. Astrid (Sandhog Remix)
  14. TAAHLIAH, Loraine James – Fuck It!

אור בזויות משודרת ברדיו הקצה בימי שני ב-13:00 ובימי רביעי ב-12:00