לקראת מסיבת Shishi Shine שאנחנו מרימים באוזןבר ביום שישי (15.10.21) ובה יתקלטו מיכל רוזנטל, תומר קריב, רוני פיאלקוב ואני, שידרתי סט של שעה (ומיכל גם!) שבו שילבתי גרסה של הקלאסיקה "Music Is The Answer". זהו הסיפור שלה.

בשנות התשעים ההאוס והדיסקו ששלטו ברחבות המועדונים של ניו יורק החלו לפנות את מקומם לטובת הסאונד הקשוח יותר של הרייבים והטכנו החדש. בזמן הזה דיג'יי דני טנליה, אחרי שנים על עמדות התקלוט במיאמי, חזר לעיר הולדתו ניו יורק, וכמי שתמיד ידע לזהות את הסאונד החדש ולשמור על הסטים שלו עדכניים מבלי אף פעם באמת לנטוש את הישן, פיתח לעצמו סגנון משלו ששילב את הטוב משני העולמות: Hard & Soul הוא קרא לו, הסאונד הרייבי העדכני והקשוח יותר יחד עם "הנשמה העתיקה" של הסול והדיסקו השחורים, כי למה לבחור כשהראש שלך מספיק פתוח לשינויים?

טנליה החל לתפוס כותרות צהבהבות כשנעשה לרזידנט במועדון הטווילו בעוד שקולגה שלו, ג'וניור ואסקז, נעשה לרזידנט במועדון הסאונד פאקטורי המתחרה. המתיחות בינו ובין החבר שהפך ליריב מר הפכה לאופרת סבון קטנה כשהשניים החליפו זה עם זה עמדות רזידנט ועל הדרך התכסחו על גבי דפי מגזינים – עד שב־1998 טנליה שם לזה סוף כשהנחית על העולם את "Music Is The Answer".

הקטע שחיבר בין הישן לחדש, התהדר בווקאלז אופוריים מלאי אהבה ששרה הדראג קווין Celeda, ונשא מסר של שלום, הפסקת אש והתמקדות באהבה למוזיקה. "Music Is The Answer" לא רק קטע את הבולשיט בין שני הדיג'ייז, אלא הפך לאחת מקלאסיקות המועדונים החשובות והגדולות ביותר עד היום. קרוב לעשרים שנה אחרי צאתו, בריטי חולה מוזיקה בשם ג'ו גודארד, שותפו של אלקסיס טיילור ללהקת Hot Chip, הוציא את אלבום הסולו השני שלו Electric Lines שנחתם בגרסה משלו ל-"Music Is The Answer".

הגרסה של גודארד עושה הרבה כבוד לקלאסיקה ורוחשת אהבת אין־קץ למורשת המועדונים עליה גדל ולדני טנליה עצמו. את מסר האהבה למוזיקה כדבר שמחבר בין אנשים ומגשר על פערים ששרה צלדה בגרסת המקור, בגרסה הזו שרה הזמרת ג'ס מילס אקא Slo. דווקא דרך המחווה של גודארד הגעתי לגרסת המקור של דני טנליה. לפעמים החיים עובדים הפוך אבל למי אכפת!

אנחנו, השדרנים והשדרניות נמצאים/ות בקשר עם מאזינים ומאזינות ברשתות החברתיות, בהודעות פרטיות, בתגובות וזה נהדר ונותן לנו כוח להמשיך ומרחיב את הלב לא רק לדעת שמאזינים לנו אלא גם להכיר יותר מקרוב. אבל אין כמו מפגשים פנים אל פנים ואם זה קורה תוך כד ריקודים – הכי טוב. אז הכי נשמח לרקוד אתכם ואתכן, שישי שיין!

    1. Yuksek – I Don't Have A Drum Machine
    2. Gil Scott-Heron – B Movie (Lac's give em hell edit)
    3. Moodymann – I Can't Kick This Feelin' When It Hits
    4. Mungolian Jetset – Quintessential Trips To Bergen
    5. Sly And Lovechild – The World According To Sly & Lovechild (Andrew Weatherall Soul Of Europe Mix)
    6. Joe Goddard – Music Is the Answer
    7. Leon Vynehall – Butterflies
    8. Sink Ya Teeth – If You See Me (Future Disco Edit)
    9. Lindstrøm – Closing Shot
    10. Logic1000 – YourLove

אור בזויות משודרת ברדיו הקצה בימי שני ב-13:00 ובימי רביעי ב-12:00