אלבום האולפן השלישי של פינק פלויד הוא פסקול לסרט מוזר במיוחד. ההפקה צרפתית-גרמנית, הסרט פסיכדלי-אירוטי, השפה היא אנגלית (לא הרבה מילים יש לציין) והשנה היא 1969. עלילת הסרט מתרחשת באי איביזה שבספרד ונעה על הציר המקוטע שבין אהבה חופשית, ריקבון, סמים זה נפלא והתמכרות להרואין. אבל לא על הסרט רציתי לדבר כי אם על הפסקול שמשום מה לא זכה למעמד הראוי לו בדיסקוגרפיה של הלהקה על אף היותו בין הדברים היותר יפים שיצאו מסוף שנות השישים. זהו האלבום השני של פינק פלויד בו גילמור מחליף את היהלום שהשתגע, והשירה שלו פה היא על גבול האמביינטית על גבי נגינה אקוסטית שלעיתים קרובות טובעת באפקטים. להוציא שיר אחד שנשמע כמו פרוטו-גראנג' מדוסטרש לחלוטין (Nile Song), האלבום כולו שקט, מלודי להפליא וקריפי למדי בקצוות שלו. נדמה לי שהאווירה בו הכתיבה את המוד שאיתו ניגשתי לערוך את התכנית. התחלנו בפסיכדליה בואכה פרוג עדין והגענו גם למה שמכונה "אולד טיים מיוזיק" או מוזיקה חדשה שמאוהבת בפשטות של מוזיקה עתיקה.
- Popol Vuh – Morgengruß
- Pink Floyd – Crying Song
- 801 – T.N.K. (live)
- The Felice Brothers – Plunder
- Bob Lind – I Love To Sing/Sweet Harriet
- Kaia Kater – Saint Elizabeth
- Jennifer Warnes – Invitation To The Blues (Tom Waits)
- Wilco – Jesus, etc.
- Doll By Doll – The Human Face
- Alela Diane – Émigré
- Songs Of Green Pheasant – I Am Daylights
- Sharon Van Etten – Remembering Mountains (Karen Dalton)
- Sibylle Baier – I Lost Something In The Hills
- Robert Fripp and Peter Gabriel – Here Comes the Flood
אור בזויות משודרת ברדיו הקצה בימי שני ב-13:00 ובימי רביעי ב-12:00