fbpx
חיפוש

סקוורפושר משתולל + עדכון הופעות

אולי הקטע חדש הזה של סקוורפושר יעזור לכם לשחרר קצת מההתלהבות, לפחות עד ש- Lcd Soundsystem יגיעו לארץ להופעה. תאריך רשמי: ב-31 באוגוסט! השמועות מדברות גם על הופעות של Leftfield ו- Public Image LTD באותו יום ועל אותה הבמה!!!

מה זה הדבר הזה?! פאקינג התחרעות טוטאלית על באס-תופים ואלקטרוניקה שביחד בועטים פסיי-רוק קשוח, אך בכל זאת מלא גרוב. Delta-V הוא קטע יחסית חדש ומאוד חי של Squarepusher, ממליץ לצפות על מסך מלא. ולסגור את האור.

 

אני עדיין לא יכול לטעון שאי פעם ראיתי את סקוורפושר בלייב, אבל אני בהחלט נכחתי בהופעה אחת קטלנית שלו. אני אסביר, זה היה באחד מימיו היפים של פסטיבל גלסטנברי 2005. וכשאני אומר "ימיו היפים", תהיו בטוחים שאני לא מתכוון למזג האויר, שפקד את האיזור כמיטב המסורת האנגלית. הרבה יותר מזה, מזג האויר היה הכי דפוק מזה הרבה שנים בהיסטוריה של הפסטיבל הזה. אנשים התעוררו בבוקר בתוך אוהלים מוצפים, עדיין בהזיות מהלילה שעבר, משאיות נכנסו עד לשטח האוהלים לשאוב מים, והגשם לא הפסיק.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=caGdezYn2aQ[/youtube]

ובחזרה לעניין, באחד הלילות סקוורפושר הופיע אחרון בליינאפ, כשכבר הייתי כל כך גמור מהופעות רצופות, הליכה בתוך ביצות וכל מיני תוספות, שלא הייתי מסוגל יותר לעמוד על הרגליים. אבל לא התכוונתי לפספס אותו. מצאתי את עצמי במשך כל ההופעה שלו, שוכב על הבטן עם הפרצוף בתוך דשא מלא בוץ, דופק עם הידיים על האדמה עם קצב הבאסים, ורקיעות הרגליים שכל הזמן התגבר. אז אמנם לא ממש ראיתי את סקוורפושר בפעולה, אבל לגמרי הייתי בהופעה שלו.

 

Uri Zer Aviv

עיתונאי, בלוגר, עורך ומגיש ברדיו הקצה

1 Comment
  1. manWithHat

    יוני 3, 2010 17:58

    הייתי בהופעה של SquarePusher בקיץ שעבר בפסטיבל Sziget בבודפשט.
    זאת הייתה ההופעה האחרונה ביום האחרון של הפסטיבל, אני והחברים שלי היינו מותשים משבוע מטורף שכלל המון הופעות אדירות. לקראת סוף ההופעה של פיית' נו מור אנחנו מחליטים לחתוך לבמה שבה סקוורפושר עומד להופיע, כדי לא לפספס.
    זה היה מטורף! לפני ההופעה חשבתי שזהו, שנגמר לי הכוח לזוז (שלא לדבר על לרקוד). אבל ברגע שהוא התחיל לנגן הוא פשוט זרק אותי לכל מיני כיוונים והתחלתי לקפוץ ולהשתולל כמו פסיכי (ביחד עם הקהל שמסביבי 🙂 ). הופתעתי לגלות שהבס-תופים מנוגנים לייב על הבמה (ולא באמצעים אלקטרוניים).
    שואו אדיר, מקווה שהוא יגיע לארץ בקרוב.

אולי תגיד את זה כבר?