Soulwax / 2 Many DJ's

באמת שאי אפשר לעמוד בקצב הדיג'יים הזה שפוקד את תל אביב בשנה האחרונה. הבלוק מפציץ עם ליין הלג'נדס שלו, הברזילי עדיין ממשיך לייבא את גרמניה לישראל, כמה מועדונים חדשים נפתחו לאחרונה ובאופן כללי, באמת שלא חסרות כאן מסיבות טובות. עכשיו אתם מוזמנים לסמן ביומנים עוד מסיבה שאסור לפספס: 2Many DJs יופיעו בתל אביב במועדון האומן 17 ב-18 במרץ. צפו לסט של עירבוביאדה מוזיקלית מבורכת. על היבוא המשובח אחראים האומן יחד עם קבוצת חרגול הפקות, שכבר הספיקה להנחית עלינו ענקים כגון ריצ'י הוטין (אבא טכנו) וגראנדמאסטר פלאש (אבא היפ הופ). כל הכבוד, אל תעצרו!

האחים דיויד וסטפאן דובאל התפרסמו לראשונה בתור להקת האינדי Soulwax, אך עם השנים שינו פאזה והפכו לאחד מהרכבי המאש-אפ הכי מעניינים בעולם. כן, הם יותר שווים מגירל טוק. עם כל אהבתי לאינדי, החבר'ה האלה עשו בשכל כאשר ערקו לכיוון רחבת הריקודים. לא שהם היו מעפנים בתור להקה, אפילו קניתי את האלבום שלהם –  Much Against Everyone's Advice והוא ממש לא רע, אך אין בכלל מה להשוות אותו עם ההשתוללות היצירתית שהם מפגינים בתור דיג'יים.

2Many DJ's מרתכים שירים, משנים להם מצבי צבירה תוך התעלמות מכוונת מגבולות סגנוניים, קטגוריות והפרדות של ז'אנרים. תרבות הבאסטארד-פופ (מאש-אפ שמערבב שירים באופן בלתי רשמי) חייבת לחבר'ה האלה המון. הכל יכול להתערבל אצלם, אין פרות קדושות, אין הפרדה בין בשר וחלב. הנה שלוש דוגמאות מתוך "As Heard on Radio Soulwax Pt. 2" – היחיד בסדרה שיצא באופן רשמי:

The Blues Brothers OST – Peter Gunn Theme + Peaches – Fuck The Pain Away + Basement Jaxx – Where's Your Head At
[podcast]http://www.lightbaz.com/wp-content/uploads/2010/02/Peaches-Fuck_The_Pain_Away.mp3[/podcast]
Beyonce – Charlie's Angels + Dolly Parton – 9 to 5 + Röyksopp – Eple
[podcast]http://www.lightbaz.com/wp-content/uploads/2010/02/Dolly_Parton-9_To_5_ Royksopp-Eple.mp3[/podcast]
Skee Lo – I Wish + Maurice Fulton Presents Stress, "My Gigolo" + The Breeders – Cannonball
[podcast]http://www.lightbaz.com/wp-content/uploads/2010/02/Skee-Lo-I_Wish_(A_Capella)_Maurice_Fulton_Presents_St.mp3[/podcast]

מעניין איך אספני בוטלגים מופרעים כמו 2Many DJ's מסתדרים עם סוגיית זכויות היוצרים, הרי הם עושים את זה כבר שנים…

רדיו אור בזויות לקראת ההנחתה – בלגים בבלוגים זה מבלבלג