fbpx
חיפוש

חוגג את הגעתה של יו לה טנגו לישראל

אולי ההנחתה הכי מפוארת של נרנג'ה עד היום: Yo La Tengo יופיעו בישראל

זהו, עכשיו אפשר רשמית לצעוק את זה: נרנג'ה מביאים את Yo La Tengo לשתי הופעות בישראל! זה ייקרה ב-22.3 וב-23.3 במועדון הבארבי בתל אביב.

אם אתם אוהבים את הלהקה אתם בטח בוכים עכשיו מרוב אושר. אם אתם לא מכירים אותה אתם עומדים להתאהב כי לא קיים דבר כזה "חובב יו לה טנגו" – כל מי שיצא לי לפגוש, שאוהב את מה שהם  עושים, יצא גם שהוא לא פחות משרוף על הלהקה.

אז בדרך לארץ!!! יו לה טנגומי אמר אינדי ולא קיבל? זה הדבר האמיתי חברים. זאת להקת קאלט שיודעת לכסח אבל נחשבת לאחת העדינות שידע עולם הרוק האלטרנטיבי, להקת גיטרות מעולה שלצד להקות כמו סוניק יות' ופייבמנט, הגדירה בלי כוונה את האינדי האמריקאי אי שם עוד בשנות השמונים. הם ענקים בעל כורחם, להקה מניו ג'רזי אשר צמחה אל תוך תודעת הקהל דרך סצינת האנרגראונד של ניו יורק ומשם, לאורך השנים, התפוצצה בשקט אל תוך מעגלים רחבים יותר ויותר של קהלים מחוץ לארצות הברית.

השראה לסרט The School Of Rock של ג'ק בלאק? תגידו אתם:

את יו לה טנגו הקימו ב-1984 הסולן והגיטריסט אירה קפלן ואשתו המתופפת/זמרת ג'ורג'יה האבלי. הזוג התאהב אחד בשני על בסיס סשנים של נגינה יחד ואהבה מטורפת ל- The Velvet Underground, Love וללהקת הPאנק- Mission Of Burma, שהבסיסט שלהם דיויד קונלי אפילו הפיק עבור הזוג את Ride The Tiger, אלבום הבכורה של יו לה טנגו. הצלע השלישית של הלהקה מאוישת ע"י הבאסיסט ג'יימס מקניו מאז האלבום May I Sing With You שיצא ב-92. אגב, שם הלהקה הוא בכלל מספרדית ופירושו "I've Got It" יענו תפשתי או יש לי את זה… או שניהם ביחד.

נרנג'ה אחראים על יבוא כל כך איכותי של הופעות חיות מחו"ל. רק בשנת הפעילות הראשונה שלהם (2009) הם כבר הספיקו להביא לנו את: Why, Calexico, Deerhoof, Mum, M83, The Skatalites, Hanna Hukkleberg והרשימה רק ממשיכה להתארך כל הזמן. אבל יו לה טנגו? זה כבר לא צחוק, לדעתי זאת הולכת להיות ההנחתה הכי מפוארת של נרנג'ה עד היום.

יו לה טנגו הוציאה ב-2009 אלבום מצויין שנקרא Popular Songs. צפו לפולק רוק – גיטרות אקוסטיות שירוממו אתכם ואז ישברו לכם את הלב, צפו לדיסטורז'ן שיבנה ויפרק עליכם חומות של פידבק. לפספס את ההופעה הזאת זה פשע נגד האמנות.

Stockholm Syndrome
[podcast]http://www.lightbaz.com/wp-content/uploads/2010/01/07%20Stockholm%20Syndrome.mp3[/podcast]

My Little Corner Of The World
[podcast]http://www.lightbaz.com/wp-content/uploads/2010/01/16%20My%20Little%20Corner%20Of%20The%20World.mp3[/podcast]

Gentle Hour (Dark Was The Night 2009)
[podcast]http://www.lightbaz.com/wp-content/uploads/2010/01/09%20Gentle%20Hour.mp3[/podcast]

Uri Zer Aviv

עיתונאי, בלוגר, עורך ומגיש ברדיו הקצה

4 Comments
  1. ברק חיימוביץ'

    ינואר 13, 2010 09:39

    חדשות נפלאות!

  2. Soulcat

    ינואר 13, 2010 23:20

    שלא לדבר על זה שהפתיחה של האלבום האחרון שלהם זו אמנות בפני עצמה. ככה. ככה מתחילים אלבום.
    וגם, כמובן,
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  3. […] חברת ההפקות נרנג'ה סגרה תאריך נוסף עם יו לה טנגו! הלהקה תופיע גם ב-22 וגם ב-23 במרץ בבארבי תל אביב יא משת"פ: […]

  4. הופעות חיות

    ינואר 26, 2011 13:35

    הופעות מחו"ל תמיד היו עניין רציני,ואין ספק שזה גם ישאר כך,הסגנון השונה שלהקות מאירופה או ארה"ב מביאות לקהל זה ממש אחרת מהלהקה ישראלית אפשר להבין את זה מזה שלא סתם יש להם שם עולמי ,רואים את זה דרך ההפקה,דרך השואו שהן נותנות,התאטרליות,הכל כל כך עוצמתי וחזק ואפשר להבין למה אנשים לא רוצים לפספס משהו לא תוצרת מהארץ.

אולי תגיד את זה כבר?