fbpx
חיפוש

אהובתי – Ellen Allien – מגיעה להופיע בברזילי

  Michael Mann ©, 2008 - Ellen Allien
Michael Mann, 2008 - Ellen Allien

Ellen Allien, המפיקה וה-DJ-אית הכי מגניבה ביקום, תופיעה בברזילי בשישי הבא (4.9.2009). אליאן, גאונת טכנו קטנטנה שלי, מחזיקה בבעלותה ומנהלת את הלייבל הברלינאי המפואר Bpitch control. בין השמות החזקים שחתומים ב Bpitch תוכלו למצוא את Modeselektor הפסיכים, Telefon Tel Aviv, Apparat וגם את Chaim, המינימליסט הישראלי המעולה שגם יגיע לברזילי להופיע איתה. אני אוהב את האווירה האורבנית של הסאונד שלה… כל הגרמניזם המנוכר הזה מרגיש איכשהו כמו בית ועל גבי כל שכבות הצליל האלו מגיח הקול העדין שלה. כן, היא שרה ממש יפה. הייתי מתחתן איתה.

[podcast]http://www.lightbaz.com/wp-content/uploads/2009/08/Wish_128.mp3[/podcast]

אלן אליאן (איזה כיף להגיד את השם הזה) התחילה להשתולל בסוף האייטיז בלונדון של תקופת הרייבים הקשים ולאחר מכן חתכה הביתה לברלין. היום כשאני שומע מישהו אומר סאונד ברלינאי ישר קופץ לי לראש Berlinette – האלבום המעולה שלה מ-2003.

בהודו הייתי שומע אותה באוזניות בכל פעם שהיה נשבר לי מכל השאנטי באנטי של הכפר. זה עזר. אפילו גיליתי שכל האורבניות הטכנואידית הזו משתלבת נפלא עם טיול רגלי ביער. שלא תבינו לא נכון, לא מדובר כאן במוזיקת ציקצוקים רובוטית, להיפך, אלן אליאן מפיקה מוזיקה אלקטרונית במובן הרחב של המילה, ממלודיות מאלחשות ועד לביטים שייגרמו לכם לקפוץ על המיטה.

את האגדה החיה הזו מביאים לנו קבוצת N-factorial יחד עם מועדון הברזילי לכבוד חגיגות ה-10 שנים ללייבל Bpitch Control. חוץ מאליאן ו-Chaim יגיע גם הדי ג'יי האיטלקי Dusty Kid שיתקלט ברחבה בחוץ. תאזינו במייספייס שלו לטראק בשם Klin – משהו טוב. אז לכל אותם חבר'ה מביניכם שמקטרים שיותר מידי זמן הם לא יצאו למועדון – צאו למסיבה הזו או לעולם הישארו בבתיכם!

האלבום Berlinette להאזנה ישירה – לחץ כאן

מחיר לכרטיס: 100 / 120

the flyer

Uri Zer Aviv

עיתונאי, בלוגר, עורך ומגיש ברדיו הקצה

2 Comments
  1. מיכאל

    אוגוסט 28, 2009 13:27

    http://www.facebook.com/event.php?eid=114692136259&ref=nf

  2. […] סקירת המסיבות השוות של הסופ"ש הקרוב ויש לא מעט! אהובתי משכבר הימים – Ellen Allien, שתהיה הגברת הראשונה שתחנוך את […]

אולי תגיד את זה כבר?