fbpx
חיפוש

3 קליפים חדשים ומוזרים: קלטות זיכרון, גברת קלינגון ועז

סינגל אפלולי שני מתוך Player Piano – האלבום החדש של Memory Tapes, שאמור לצאת ב-4 ביולי. אם האזנתם לאלבום Seek Magic, שדייבי הוק (שמו האמיתי) שיחרר ב-2009, אז אתם אמורים להבין עד כמה החדשות האלה משמחות. אגב, הוק גם ביים בעצמו את הקליפ היפה הזה.

————————————————————————————

פלנינגטורוק מסתמנת כאחת האהבות הגדולות שלי השנה. בחורה די מוזרה, שאוהבת להציג את עצמה בצילומים ובוידאו כמין הכלאה עדינה בין קלינגון לבין הג'ינג'י המעוות ההוא מהאייטיז. עם זאת, מכוערת ככל שתעשה מעצמה – מאוד אשמח אם תחזור לאיזו הופעה חיה בארץ עם החומרים החדשים. קוראים לה ג'נין רוסטרון (כן, גם לה יש שם אמיתי) והיא אמנית מולטימדיה אנגלייה (שחיה בברלין. חכמה). בעבר שיתפה פעולה עם The Knife השוודים ולמען האמת, גם קיים דימיון בינה לבין פיבר ריי.


The Breaks הוא סינגל ענק לטעמי מתוך האלבום השני והחדש שלה, שנקרא W (ואיך בכלל מבטאים את זה? כשם האות "דאבליו" או את הצליל שהיא מייצגת? איזו מחשבה מיותרת…). יוצא בימים אלה בלייבל DFA.

————————————————————————————

עז. רק בשביל הסיכוי הקלוש שעדיין לא צפיתם בקליפ הזה. וכן, גם את המוזיקה אני אוהב (מזכירה לי קצת את Aavikko). מדובר בעבודה של האנימטור Cyriak Harris, שמציין בעמוד היוטיוב של הקליפ כי מדובר בתרגיל בתוכנת אפטר-אפקטס, בתחום שנקרא Ovine Geometry.

אני עדיין לא מצאתי מישהו ששמע על סוג הגאומטריה הזה (ושאלתי). גם לא גוגל (וחיפשתי). אבל אתם בטח יודעים מה זה, נכון?

Uri Zer Aviv

עיתונאי, בלוגר, עורך ומגיש ברדיו הקצה

3 Comments
  1. אנונימי77

    יוני 9, 2011 19:42

    Cyriak הוא פסיכי גדול,

    יש לו את זה שאני אוהב:

    http://www.youtube.com/watch?v=GSMCRD35ch4&feature=relmfu

  2. אנונימי77

    יוני 9, 2011 23:15

    פשוט גאון הפסיכי הגדול הזה

    http://www.youtube.com/watch?v=-0Xa4bHcJu8

  3. […] אלבום שלה), מרגשת בקטע די מפחיד עם השיר The Breaks. היא אוהבת להיראות מפחיד/ה. גריימס מפיקה מבריקה וגנג גנג דאנס נכנסים לעשירייה […]

אולי תגיד את זה כבר?