fbpx
חיפוש

בלוגרול בשסק!

שלום, אני הזמנה.

בשלישי הקרוב (22.2) עבדכם הנאמן יתקלט בשסק (למי קראתם עבד? אחותכם) יחד עם שני בלוגרי מוזיקה שאני ממש אוהב. עידו "המאזין" שחם, שאירגן את ההילולה הזאת, ינגן אינדי רוק על דורותיו עם שבבים של אלקטרוניקה ואינדי ישראלי. נמרוד ספיר מהבלוג המעולה טאפאס וטאפאס (?Tapes 'n Tapes) יתקלט קטעי אינדי מוכרים וכאלה שעוד יהיו. במילים אחרות, יום שלישי הולך להיות בסימן מתקפת בלוגרים על פאב השסק הוותיק, שידוע בקהל שלו שמגיע עם אשכרה עניין במוזיקה המתנגנת בו.

מאחר ואנחנו שלושה חברים על עמדת דיג'יי אחת, אנחנו עומדים לשחק בתורות. הצעתי הגרלה ויצא שאני עולה ראשון (סעמק) אז דיר באלאק, תגיעו מוקדם בתשע-תשע וחצי ככה, כדי שתוכלו לשמוע את סט הגרוב והFאנק ההודי שאני מכין לכם. שוקל גם לגלוש לתוך סווינג ורוק'נרול סטייל שנות החמישים עם טוויסט מפלצתי משהו.

בואו לשתות ולשמוע קולות! אה, וחוץ ממילים יש לי גם פרצוף אז בואו להסביר פנים ותגידו לי שלום. בינתיים, הנה טיזר קטן לקראת יום שלישי: זה הארי "דה היפסטר" גיבסון, שר על ילד שעושה את המורה שלו. אחלה.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r8Swpw9yZ5w[/youtube]

Uri Zer Aviv

עיתונאי, בלוגר, עורך ומגיש ברדיו הקצה

1 Comment
  1. […] וכבר מנסה לצלול מחדש לתוך אירועי העיר. ביום שלישי תהיה מתקפת בלוגרים מוזיקליים על עמדת הדי.ג'יי של השסק, עת אורי זר אביב (מהלינק […]

אולי תגיד את זה כבר?